nedjelja, 16. svibnja 2010.

KAKO JE DOBRO :)

Ne mogu vjerovati,dva dana uzastopce ja napišem post(zapravo ispada da sam u jednom danu 2 napisala,jeee inspiracija mi se vratila),sad sam back in game!!!Nakon usranog jutra(ali doslovno)iako je vani depresivno unatoč tome što je netko gore odlučio zatvoriti slavinu I"am fell"n so goood,o jeeeee !!!Nemam nikakav poseban razlog,pa zar nam uvijek treba neki poseban razlog da bismo bili sretni?!Pročitala sam svoj post kada sam zabrijala da je Marija bolesna i napisala sam nešto pametno-bravo ja,zapravo izvukla sam dobar zaključak iz svojih nabacanih misli.....jednostavno ću biti sretna(iako sam cijelo jutro bila kiselija od krastavca)no eto zadržala sam se na ovoj stranici koju sam viješto proteklih mjeseci izbjegavala i pročitala zaista super postove od Vas,nazvat cu vas kolegama,toliko različitih,a orginalnih stilova pisanja i pogleda na život,IMPRESIONIRANA SAM!!!
Ma vraga,netko gore ima problema s gumicama i dalje pada,samo mnogo tiše,gotovo nečujno.Kako je dobro,a zaista je depresivni kišni dan obojati dobrom glazbom,pročitanim zgodama i baladama nepoznatih ljudi i jos nekim sitnicama,zaista je dobro a i lako!Noćas sam negdje oko 4 ujutro završila sa svojim melodramama i pospremila svoju malenkost u krevet,međutim već u 7 ujutro mi je moj pas pripremio iznenđenje.Sada ima 10 godina,maltezer,u izuzetno je dobroj kondiciji i ovako šta je napavio samo nekoliko puta kao štene,taman sam usnula i sanjala ništa i uživala u tome ništavilu kad odjednom stari upada u sobu i uzbuđeno viče da dođem nešto vidjet i imala sam što, ogromno govno na tepihu u predsoblju,isprava sam mislila da je umjetno jer je zaista bilo "jumbo govno" no onda sam primjetila tragove capica.malo đubre je još i stalo u njega!!!Što reći,dobro jutro Majo!!!Stari je bio oduševljen tim činom i zaista ga se dojmilo to apstraktno i gigantsko djelo našeg ljubimca,napravio je nekoliko fotki i vratio s eu krevet čitat novine,smješak nije skidao s lica!!!Nakon "jutarnje higijene" tepiha,pločica,psa i na kraju sam se sjetila i sebe barem umit prije nego izađem napolje u šetnju s malim zajebantom.Vani je kiša rominjala u nekom polusnu sam sve to napravila,osušila nas i vratila se u krevet.Nadala sam se da ću uspjeti ubiti oko barem još 2 sata ali naravno da nisam,pas je imao potrebu vježbati glasnice pa je zavijao i složio koreografiju hodajuci po meni,grebajući po vratima,ljutio se na čarape....sve u svemu,poželila sam ga baciti kroz prozor ali jaka jutarnja kava me oraspoložila,volim to pseto i eto pomislila sam kako je lijepo dok te ima tko zajebavati!:)Ma baš je dobro!:):):)

3 komentara:

  1. Fantastično....pomislih u jednom trenutku da čitam tekst koji sam jutros trebao napisati, a nisam....Blacky je uradio gotovo isto djelo....dodano s nekoliko kapi mokraće....sve s dobrom namjerom da ne budi nikoga u kišno nedjeljno jutro....hvala na prijenosu mojih misli....haha

    OdgovoriIzbriši
  2. Nema na čemu,tako je nama koji imamo kretivne ljubimce nadasve pune razumIjevanja za kišna jutra!:):):):):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, i ovdje u Rijeci je kiša padala dvadeset dana... :/ Danas je napokon prošla...
    A ne možeš se ljutiti na pasića, hehe, istina, treba imati nekoga tko će te malo zajebavati. :)

    pOoOz

    OdgovoriIzbriši